יום חמישי, 15 בינואר 2015

דברים שרציתי להודות

דברים שרציתי להודות                                                                                   דודי גור אריה
כל בן אדם, לפני שהוא מתחתן, יש לו הרבה דברים שהוא רוצה לומר לסביבה הקרובה אליו, אבל יש דבר אחד שאני ממש רוצה לומר לכם, לישיבה: תודה.
קודם כל, תודה להשם יתברך שגרם לי בכלל להכיר את הישיבה הקדושה.
כמעט חמש שנים שאני נמצא בישיבה, אלה היו עבורי חמש שנים נפלאות ומתוקות שעיצבו וסללו את דרך החיים שלי.
תודה לרב שליט"א על כל החוויות הרוחניות שקיבלתי בישיבה וכן על החוויות הגשמיות שלא חסרות  בישיבה הקדושה; על התקופה המיוחדת עבורי, בה הישיבה הייתה בהר ציון ובאוהל יצחק, למרות הקשיים הרבים להגיע לישיבה, ברוב הימים נאלצתי להגיע ברגל עקב בעיות בתחבורה, אבל למרות הכל זאת הייתה עבורי תקופה מיוחדת של חוויה רוחנית מיחדת וכמובן גם חוויה גשמית לא רגילה.  כל האווירה שם הייתה פשוט מתוקה ועילאית, משהו שרק מי שהיה שם יבין.
תודה לרב על הוועדים המיוחדים שתרמו להשקפה היהודית שלי, על השיעורים המיוחדים ב"פשוטו", על ה'עויינג שאבע'ס' בביתו שזה פשוט מעין עולם הבא.
וכן על זה שהרב שינה לי את כל התפיסה על הימים הנוראים, ממשהו מפחיד, טרחני ומעיק הם נהפכו לימי שמחה והתקרבות לה'.
תודה לכל הרבנים בישיבה. לרב חסידים שקיבלתי ממנו המון המון עת למדנו יחד בסדר ג'. פשוט הייתי מחכה כבר שיגיע הערב ללמוד איתו.
תודה לרב פייבלזון על כל השיעורים המיוחדים בימי שלישי ובימים מיוחדים אחרים כמו הושענה  רבא וכדומה.
תודה לרב עסיס שקיבלתי ממנו המון.
לרב מילצקי ולרב כי טוב, לרב שאולי מילר ולרב דני צ'סטר, לרב זאבי, לרב ליפשיץ ולרב רענן.
תודה מיוחדת לרב מור שאת השיעורים שלו עד היום אני שומע.
תודה לכל רבני הישיבה הקדושה. היה לי תענוג גדול וזכות גדולה מאד להכירם.

ואחרונים חביבים, תודה ענקית ומיוחדת לכל חברי דרך השם. אנשים נפלאים שזכיתי להכיר ולהיות חלק מהדרך. בהזדמנות זאת אבקש סליחה מכל אחד אם חלילה יצאה ממני תקלה או פגיעה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה