יום חמישי, 15 בינואר 2015

בזולה

1X1 עם שלומי כהן


במה אתה עובד?
כבר שנתיים שאני צלם עיתונות, אני עובד בעיקר עם אתר החדשות "כיכר השבת". אני גם מצלם אירועים חגיגיים ושמחות.
מהו הדבר שאתה הכי אוהב בעבודה שלך?
אני אוהב להידחף, בעבודה כמו שלי אם לא תדחוף אז לא תשיג את התמונות הכי טובות, אז זה ממש נחמד שאפשר לשלב עבודה עם תחביב.
איך אתה מגדיר את עצמך?
אני כל הזמן מחפש מטרות חדשות, וכשאני מוצא את המטרה, אני מסמן אותה, יורה חץ, בול.
מהי הישיבה בשבילך?
מעין קבוצת תמיכה, תמיד יהיה לי עם מי לשתף את הלבטים שלי, עם זה הרב או שאר הצוות שבישיבה וכמובן שאת החברים. תמיד אני יקבל מהם את העצה הנכונה ואת המילה הטובה שנותנת כוח להמשך הדרך וההתמודדות.
איפה אתה רוצה להיות בעוד 20 שנה?
להקים סוכנות צילום שתסקר אירועים יהודים ברחבי העולם.
מוטו לחיים:
"קשה יש רק בלחם וגם אותו אוכלים".
תובנה לחיים:
"נעשה ונשמע" – יש אנשים שמציעים להם עבודות והם מתלבטים, ללכת או לא ללכת, מספיק כסף או לא מספיק כסף, משלמים נסיעות או לא משלמים נסיעות, ככה לא מתקדמים. כשמציעים לי משהו אני לוקח, בלי הרבה שאלות, רק ככה התקדמתי.
מי המודל לחיקוי שלך?
מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל. כי הוא לא פחד להביע את דעתו בכל מקום ובכל מצב, גם אם הקהל סביבו לא אהב את תוכן הדברים.
משהו שהיית רוצה לשפר בישיבה?
את התנאים בפנימייה.
מהו הדבר שאתה הכי נהנה ממנו בישיבה?
הסמס מהחברותא שלי בבוקר: "מתי אתה יורד ללמוד"?
מהו התחביב שלך?
זה יותר ציפייה לתחביב. אני מחכה לזה של יום אשב עם עצמי ואחשוב עשר דקות בערך, מה לעשות עם עצמי ועם התובנות שיצאו לי אקח את עצמי למקום יותר טוב.
מעשה טוב שעשית לאחרונה?
צילמתי בהתנדבות אירוע של ארגון 'עלי שיח'.
משהו שלא ידענו עליך?
אני בדיאטה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה