יום חמישי, 22 בינואר 2015

בזולה


1X1 עם מוטי רבינוביץ

איך אתה מגדיר את עצמך?
אני אדם שלא מקבל שום דבר כמובן מאליו, אני רוצה לדעת שיש סיבה טובה לכל דבר שאני עושה וזה גורם לחשוב הרבה ולחפש את עצמי.
במה אתה עובד?
מזכיר ונהג בארגון החסד 'יד אליעזר'.
מה הדבר שאתה הכי אוהב בעבודה שלך?
יש הרבה רגעים מעניינים ומרגשים בעבודה היומיומית, זה כיף לעבוד עם אנשים טובים שמחפשים לפעול טוב.
יש רגעים בעבודה שהם ממש מרגשים?
יש כמה, היה לא מזמן מקרה חרום של משפחה שהתפרקה, האבא היה בבית החולים והאימא התקשתה לתפקד ולטפל בילדים שנשארו רעבים, נשלחתי להביא להם אוכל חם וטעים זה פשוט מרגש ומחמם את הלב לראות את מבטי השמחה בעיניים שלהם. עוד מקרה משמח שזכור לי, בקיץ האחרון במבצע צוק איתן, מיד שהחיילים יצאו משטח עזה, פינקנו אותם באוכל, שתייה, חטיפים וסיגריות, זה תמיד כיף לעשות טוב ולהכיר תודה. 
מהי הישיבה בשבילך?
אפשר לשנות את השאלה למה הרב בשבילך?
אוקיי, אז מה הרב בשבילך?
דמות שאפשר להיסמך עליה. כל ההחלטות החשובות האחרונות בחיים שלי, היו בזכותו ובעידודו.

איפה תהיה בעוד 20 שנה?
שאלה קשה...
מוטו לחיים:
זה נאמר כבר לפני אלפי שנה, "ואהבת לרעך כמוך".
תובנה לחיים:
העולם הוא יפה וטוב, הטרדות של היום יום מפריעות לנו לראות את זה, לפעמים צריך ללמוד על עצמנו מה עושה לנו טוב ולעשות את זה הרבה‏.

מי המודל לחיקוי שלך?
אין מישהו מסוים, אני לוקח מכל אדם את הדברים הטובים שבו.
משהו שהיית רוצה לשפר בישיבה?
שאין סדר מוסר בישיבה.
מה הדבר שאתה הכי נהנה ממנו בישיבה?
החברים, יש פה קשת רחבה של אנשים מגוונים שעם כל אחד מהם תמיד כיף לדבר איתם או סתם לשבת בזולה. יש גם את סעודות שבת שזה תמיד נחמד לי לשבת עם החברים ולשיר ולצחוק ביחד.
מה התחביב שלך?
ספורט, מוזיקה, טבע וספורט, לא בהכרח בסדר הזה.
משהו שלא ידענו עליך?
לפעמים אני יוצא להתבודדות להיות עם עצמי.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה