יום חמישי, 1 בינואר 2015

בזולה

1X1 עם דן סגל
איך אתה מגדיר את עצמך?
אני מאד אוהב לעזור לאנשים, בטח לאנשים בישיבה וודאי שלישיבה. חשוב לי שידעו להעריך את העזרה שלי ולקבל עליה פידבק חיובי מהסביבה.
מהי הישיבה בשבילך?
בית והאוניברסיטה של החיים. בית, בגלל היחס שהשיבה נותנת לבחורים , יש מקום לכולם, גם לכבשה השחורה של המשפחה.  אוניברסיטה, כי בישיבה לומדים מזה החיים האמתיים. 
איפה תהיה בעוד 20 שנה?
פוליטיקאי.
מוטו לחיים:
דרך ללא מכשולים, קיימת רק בפנטזיה.
תובנה לחיים:
אנחנו חיים כדי ליהנות ולא כדי לסבול. מה שהתורה אומרת לנו, צריך לקחת אותה בתור דבר טוב שבאה לעשות לנו את החיים יותר בריאים ושמחים, לא כמערכת שבאה להגביל אותנו.
מי המודל לחיקוי שלך?
דודי שיחיה מרן המשגיח ר' דן סגל שליט"א.


משהו שהיית רוצה לשפר בישיבה?
את  הזולה. במראה החיצוני שלה, חשוב שכולנו נבין שיהיה הרבה יותר נעים לשבת בה אם לא נלכלך אותה. עוד דבר, הזולה צריכה להיות מקום חברתי, מקום מפלט מהסמארטפונים ולא מקום שכל אחד שוקע בתוך המסך.
מה הדבר שאתה הכי נהנה ממנו בישיבה?
הצ'ולנט בליל שישי כשהוא בא עם זו דרכנו.
מהו התחביב שלך?
לעשן סיגריה ולשתות קפה בבוקר שיורד שלג, אמנם מטבע הדברים, לצערי לא יוצא לי הרבה, נקווה שזה יהיה בקרוב.
מעשה טוב שעשית לאחרונה?
פתחתי בישיבה גמ"ח להלוואת של סכומים קטנים. זה המקום לומר, שמי שצריך לא יהסס מלגשדת אליי.
משהו שלא ידענו עליך?
אני מסטול טבעי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה