יום שישי, 16 בספטמבר 2016

טור פרידה- החתן עזרא הררי



נדמה לי שבדיוק בתאריך החתונה שלי לפני שנתיים נכנסתי לישיבה וגם אם לא בדיוק אז כמה ימים יותר או פחות . אין ספק שאלו היו השנתיים הכי מועילות בחיי . התקדמתי המון בפן האישי. את התורה ויראת שמים שאין ספק שהישיבה סיפקה ומספקת כלים לקנות אותם אני מרגיש שיהיה קצת נדוש לתאר... בישיבה שלנו כמעט בכל שעה פנויה ביום תמצא קבוצה קטנה של בחורים שמשוחחים שיח על רמה , דברי הגות ומחשבה , הבנה ותובנות על החיים ומשמעותם . שיח ברמה כזאת לא היה לי באף מקום ואין ספק שזה פתח לי אופקים ופיתח לי את השכל .תמיד כיף לבוא למקום כזה שמכבדים כל אחד גם אם הוא שונה. ואין לי ספק שיהיה לי תמיד כיף לחזור לכאן לבקר ופינה חמה בלב לישיבה ולחברים לחיים שרכשתי כאן.                                                                                                                             
אני מאחל לכולם שימצאו אושר בחיים ושיהיו תמיד מסופקים ממה שהם עושים .

אשמח לראות את כולם משתתפים בשמחתי ביום ראשון הקרוב ט"ו אלול באולמי מונדיאל החופה תהיה ב 7:30.

אני מחכה לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה