יום שישי, 9 בספטמבר 2016

1X1 עם איציק כרמל


איך אתה מגדיר את עצמך
אדם חושב (קצת יותר מדי לפעמים), עם הרבה שאיפות, חברותי ומשתעמם בקלות.
מהי הישיבה בשבילך?
לפני הכל הבית , מקום שמתווה את הדרך לכל אחד באשר הוא לקיים מצוות באהבה. ובמשפט אחד "חנוך לנער על פי דרכו".
במה התקדמת רוחנית מאז שנכנסת לישיבה?
התחזקתי מאד בתפילה, חיבור חזק לשבת הרבה בזכות הדיבור של הרב על שבת, קבלת השבת בישיבה והאווירה. ואהבה ללימוד תורה ,דבר שלא היה לי בעבר. גמרא-הרבה בזכות השיעורים המרתקים של הרב אורנשטיין. ותנ"ך בזכות הדרך של הרב.
משהו שהיית רוצה לשפר בישיבה?
בתור בחור שנמצא שלוש שנים בישיבה אני חושב שבמקום שנצטרך להקים "קיבוץ" היה ראוי שהבחורים המבוגרים יובילו את הישיבה ויהיה להם מקום מכובד בביהמ"ד. בתקווה רבה וציפייה לבניין החדש בהר נוף.
מה הדבר שאתה הכי נהנה ממנו בישיבה?
סדר א –פתיחה טובה ליום שעוזרת לבנות סדר להמשך היום. ועוזרת לתחזק את החיבור והקשר לישיבה.
במה אתה עוסק?
עובד ב"חבר" חברה שעוסקת בהקלטה ותיעוד של חקיקה ומשפט, בכנסת ובמערכת המשפט הישראלית ובבתי דין רבניים.
מה הדבר שאתה הכי אוהב בעבודה שלך?
לראות את הצדק יוצא לאור (לעיתים רחוקות) ואת הזוכים בדין יוצאים מאושרים.
מוטו לחיים:
הדרך חשובה לא פחות מהמטרה
תובנה לחיים:
אין כמו ימים נוראים בישיבת דרך ה'. (תבוא, תרגיש, תבין)
מי המודל לחיקוי שלך?
אבא שלי, חזר בתשובה בגיל 19טרום צבא. והשיג בחייו כל מה שרצה בזכות כח רצון חזק והרבה מאמץ. מקווה שירשתי ממנו את התכונות האלו.
מעשה טוב שעשית לאחרונה:
שמרתי על יהודי ניצול שואה בבית החולים. חשבתי שזה יהיה קשה אך בסוף יצאתי מחוזק מלראות את האמונה החזקה שלו על אף המאורעות הקשים שעבר בחייו. הוא הוכיח לי שאושר יכול להיות גם לאנשים שעברו קשיים בחיים.
מה התחביב שלך?
ראיונות עבודה (סתאאם). בריאות- תזונה נכונה ושמירה על כושר.
איפה אתה רוצה להיות בעוד 20 שנה?
נשוי, בעל משפחה תורנית. בעל עסק עצמאי וקובע עיתים לתורה.
משהו שלא ידענו עליך?

הייתי מעשן יותר מקופסה ביום והפסקתי לפני שנתיים בעזרת סיגריה אלקטרונית. ההפסקה שינתה לי את איכות החיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה