יום שישי, 23 בספטמבר 2016

מעשה שהיה- סיפור רבי עקיבא גרסת 2016

 "אז אתה מבין כבוד הרב? אחרי כמעט שלושים שנות נישואין היו לנו קצת בעיות בשלום בית" כך פתח היהודי באוזני הרב פייבלזון לפני כמה שבועות- "אשתי שלחה אותי לרב אחד באזור רחוב שמואל הנביא שאמרו לה שהוא מבין בשלום בית. הלכתי. לא אהבתי את העצות שלו כ"כ. יצאתי החוצה ופתאום אני רואה חיידר. עכשיו תבין כבוד הרב, גדלתי בחינוך דתי וכך גם חינכתי את ילדי. אבל אני אדם פשוט, מעולם לא למדתי תורה ברצינות וודאי שלא גמרא. אני מסתכל מהחלון ורואה ילדים בכיתה ו' לומדים גמרא. התחשק לי גם. נכנסתי וביקשתי רשות מהמלמד שלהם להצטרף וברוך השם הוא הסכים. למדתי איתם שנתיים כבוד הרב, אתה מבין?" האיש מוציא מתיקו מחברות ומבחנים של חיידר כיתה ו'. "בסוף השנה בא אלי המלמד ואמר לי שעכשיו אני לומד גמרא מספיק טוב שכדאי שאמצא לי בית מדרש ללמוד בו עם חברותא. אני יכול להצטרף אליכם הרב"?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה