יום שישי, 22 ביולי 2016

שאלה על הדרך – אייזיק גפן



באחד מימי השבוע סיימתי אירוע בשעות הקטנות של הלילה ולכן הייתי צריך להשתמש בקוי הלילה. כמובן שברגע שאתה מגיע לתחנה אתה רואה את אוטובוס שלך חולף וזה בדיוק מה שאתה צריך אחרי יום של עבודה. עכשיו נשאר לעביר את הזמן עד אוטובוס  הבא, אבל כמובן שכל הדברים נופלים בבת אחת וגם בטריה בסמארטפון לא נשאר. במצב כזה אתה מרגיש שכל העולם נחרב. למזלי מטען היה עלי שזה חצי נחמה לפחות לא יצטרכו שיקרה פה נס גלוי...  אבל איפה יהיה שקע בתחנת אוטובוס של קו 480 בארלוזרוב?
ישב שם יהודי בתחנה. שאלתי אותו אם יודע על איזה שקע או משהו אחר שיושיע אותי והוא ענה לי "לא אבל בעזרת ה' אלוקים ידאג לך " נשמע שגם הוא עבר גם מסע ייאוש...
אני כמובן לא התייאשתי והתחלתי לחפש. לא שהיה לי משהו אחר לעשות... בינתיים הצמא גבר על המחיר של השתיה. ניגשתי אל מכונת השתיה  אני מתכופף לקחת את הבקבוק ופתאום מוצא שם משהו שעוד יותר חשוב לי מהבקבוק... מחצי נחמה לנחמה שלמה הטענתי את המכשיר ואחרי זה בסוף גם הוצאתי את הבקבוק. האמת שהייתי מאוד מופתע כמה סיכוי בכלל שיהיה כזה דבר במכונה  הבנתי שלכח הרצון יש כבר משמעות אחרת אצל יהודים פשוטים שאומרים לך שאלוקים יעזור לך
נהגו עם ישראל שבדברים טובים שקורים להם הם משתפים. אז שתפתי ברשת החברתית וזה זכה להרבה לייקים ותגובות טובות מה שבטוח שיעזור לכמה יהודים במצב יאוש ויגרום להם לחייך.
רק מה שאני מסופק עכשיו אם היה מותר לי בכלל להטעין שם  או שבגללי אנשים גוזלים...


מה דעתכם?

2 תגובות: