יום שישי, 29 ביולי 2016

1X1 בזולה עם משה גורפלד



איך אתה מגדיר את עצמך?
בחור רגוע, אוהב לחשוב הרבה, שקט במקצת
מהי הישיבה בשבילך?
בית, משפחה, חברה, בקיצור משהו שהפך להיות חלק מהחיים שלי
במה התקדמת רוחנית מאז שנכנסת לישיבה?
יש כל כך הרבה דברים שאני לא יודע איפה להתחיל בכלל
נקודה אחת בולטת היא לימוד תורה לפני זה שנאתי ללמוד עכשיו ממש לא, אני אפילו אוהב ללמוד.
משהו שהיית רוצה לשפר בישיבה?
לדאוג יותר לספרים בבית מדרש
מה הדבר שאתה הכי נהנה ממנו בישיבה?
מיישום הפסוק "חנוך לנער על פי דרכו"
במה אתה עוסק?
כרגע אני משלב לימודים במכון לב עם עבודה בחנות צעצועים
מה הדבר שאתה הכי אוהב בעבודה שלך?
לראות ילד יוצא עם חיוך מהחנות אחרי שההורים קנו לו מה שהוא רצה בדיוק
מוטו לחיים:
מה ששנאוי עליך אל תעשה לחברך
תובנה לחיים:
Вкладывайся, получится-תשקיע תצליח
מי המודל לחיקוי שלך?
תאמת כל אחד בעולם אבל אם מבקשים אחד זה אבא שלי אדם שהיה בצד השני וחזר בתשובה הוא רגוע ומחושב ופשוט מבין ללב העניין.
מעשה טוב שעשית לאחרונה:
נסעתי לבית של חבר בלילה לעזור לו להשלים לימודים
מה התחביב שלך?
לדבר עם אנשים אחד על אחד
איפה אתה רוצה להיות בעוד 20 שנה?
אבא ובעל משפחה טובה עם עבודה ופרנסה מכובדת בתחום ההייטק והפסיכולוגיה
משהו שלא ידענו עליך?

אני אוהב לאכול גפילטע פיש עם סחוג...

תגובה 1: