יום חמישי, 11 בדצמבר 2014

בזולה

1X1 עם אלחנן לוי


איך אתה מגדיר את עצמך?
אני עדיין מחפש את עצמי, בשביל זה אני פה (לא בזולה, בישיבה).
במה אתה עובד?
חנות סלולר במאה שערים.
מה הדבר שאתה הכי אוהב בעבודה שלך?
לראות שיש את האנשים שגם בדור כמו שלנו, כשהטכנולוגיה כל כך זמינה, הם עדיין מחפשים את הטלפון הכי פשוט, כזה שרק מוציאים ומקבלים בו שיחות, הם לא מחפשים דברים שלכאורה יקלו עליהם את החיים אבל בפועל הם מטרד.
מהי הישיבה בשבילך?
בית עם משפחה ברוכת ילדים, שגם כשהתנאים הגשמיים לא קלים, האהבה מכסה על הכל.
מה אתה מתכנן לעשות בשנים הקרובות?
הוצאתי כבר תעודת בגרות ובקרוב אני רוצה להתחיל את הלימודים לתואר ראשון בעז"ה.
מוטו לחיים:
"בבוקר נאמר מי ייתן ערב".
מי המודל לחיקוי שלך?
הרב שך זצ"ל. בגלל שהוא לא היסס לצעוק את העקרונות שלו גם במקרים שכולם ציפו לשמוע ממנו אחרת.
משהו שהיית רוצה לשפר בישיבה?
ההתחשבות באחר בארוחות, יש מצבים שבחורים מגיעים לארוחת צהרים או ערב אחרי יום עמוס והם נשארים רעבים כי מישהו חשב שמגיע לו מנה כפולה.
מה הדבר שאתה הכי נהנה ממנו בישיבה?
שבת. מבלי לפגוע במוסדות קודמים שלמדתי בהם, פה בישיבה יש אור של שבת. פה בישיבה זו השבת האולטימטיבית, שפע של רוחניות וגשמיות משולבים יחד.
מה הרגע האהוב עליך בישיבה?
לימוד החומש בליל שבת עם ישי ברוקשטיין.
מה המקום האהוב עליך בישיבה?
המיטה שלי.
קול שאתה מאד אוהב לשמוע:
"בוקר טוב! תפילה מתחילה!"
משהו שלא ידענו עליך?
לפעמים בלילות אני חולם על חזון ארץ ישראל השלמה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה