יום שישי, 26 ביוני 2015

1X1


איך אתה מגדיר את עצמך?
איש של עבודה ועשייה, אני לא מסוגל לשבת סתם בלי לעשות כלום.
במה אתה עובד?
יש לי חנות סלולר בשכונת גאולה. התחלתי שם כעובד פשוט עד שבסופו של דבר קניתי את החנות מהבוס שלי.
מה הדבר שאתה הכי אוהב בעבודה שלך?
את המשא ומתן מול סוכני המכירות ולהוציא מכל אחד את המוצר שאצלו הוא הכי זול וכך להגיע לניצול מחירים. ואת הניהול העצמי, אני הבוס, אם אני אאחר לפתוח את החנות אף אחד לא יהיה שם כדי להעיר לי על זה, זה נטו באחריותי.
מהי הישיבה בשבילך?
מסגרת רוחנית. מקום שבו ממלאים את הצברים ברוחניות.
איפה תהיה בעוד 20 שנה?
בעל משפחה שעובד רוב היום ולומד בקביעות את הדף היומי.
מוטו לחיים:
"כל אדם שנפגוש, לא משנה מיהו, הוא טוב מאיתנו במשהו"

מי המודל לחיקוי שלך?
רמי לוי. אדם שהתחיל את דרכו כבעל עסק קטן וזניח והיום הוא אחד מהגורמים הכי חזקים במשק הישראלי. המודל הכלכלי שלו בהחלט דוגמא בשבילי.
משהו שהיית רוצה לשפר בישיבה?
כשיש אירועים ויציאות שהישיבה מארגנת זה יהיה טוב אם כולם יגיעו, אחרת זה קצת חסר טעם.
מה הדבר שאתה הכי נהנה ממנו בישיבה?
הוועד של הרב ביום חמישי. זה נותן זווית אחרת ליהדות.
מה התחביב שלך?
לדוג דגים.
מעשה טוב שעשית לאחרונה:
נכנס אליי לחנות אדם שמטפל בנכים וסיפר שהוא מחפש מודם סלולארי. הוא סיפר שהוא צריך את זה בשביל לחפש ברשת כסא גלגלים - שמותאם לספורט ושייתן למשתמש בו חופשיות – עבור אדם שהוא מטפל בו. החלטתי שאני נותן לו את זה במחיר חצי עלות ממה שזה עולה לי. אחרי שבוע הוא חזר לחנות וסיפר לי שבזכות המודם הסלולארי הוא אכן מצא כסא גלגלים מותאם, זה מילא אותי באושר.
משהו שלא ידענו עליך?
איך רעיד אידייש.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה