יום חמישי, 11 ביוני 2015

1X1


איך אתה מגדיר את עצמך?
עכשיו אני עובד בשביל שבהמשך החיים תהיה לי את התשובה ואני מקווה שאני בדרך הנכונה לשם.
במה אתה עובד?
אני מנהל את חנות החליפות שרפמנ'ס בגאולה ועובד עם אבי בעסק לייבוא ושיווק מכשירי כתיבה ומוצרי פלסטיק.
מה הדבר שאתה הכי אוהב בעבודה שלך?
את ההרגשה שיש לי אחרי מכירה טובה.
מהי הישיבה בשבילך?
המקום שבזכותו אני יהודי שומר תורה ומצוות.
איפה תהיה בעוד 20 שנה?
איפה שאלוקים ישים אותי אני אדע שזה המקום שהכי טוב בשבילי.
מוטו לחיים:
"כל קושי עובר בסופו של דבר"
מי המודל לחיקוי שלך?
הרב אורנשטיין. יהודי שלימד אותי המון על יופי החיים ושתמיד יש את הזווית היפה להסתכל עליהם.
משהו שהיית רוצה לשפר בישיבה?
מרגיז שבחורים רוצים עזרה מאחרים, אבל לא מוכנים לעזור לעצמם. אפשר לראות את זה למשל, כשמגיע משלוח של אוכל או שתייה לשבת וכשמבקשים מהבחורים בישיבה עזרה, פתאום כל התירוצים קופצים... אבל כשהבחורים יצטרכו משהו לעצמם מהמטבח, ההרגשה היא כזו ש"נותני השירות הציבורי בישיבה" תמיד פה בשבילם. (אני כמובן מעיר את זה גם לעצמי)
מה הדבר שאתה הכי נהנה ממנו בישיבה?
כל יום אני לומד להכיר אנשים חדשים בישיבה.
מה ההספק הלימודי היומי שלך?
שניים מקרא ואחד תרגום ודף גמרא.
מה התחביב שלך?
מוזיקה חסידית בעיבוד מוצלח.
מעשה טוב שעשית לאחרונה?
כל פעם שאני נוסע ברכב אני מחפש טרמפיסטים. בנסיעה שבה אין לי טרמפיסט, אני מרגיש פספוס.
משהו שלא ידענו עליך?
אני ייקה רק בדברים שנוח לי להיות בהם ייקה.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה