יום חמישי, 7 במאי 2015

1X1



איך אתה מגדיר את עצמך?
יהודי פשוט, אחד כזה שבסך הכול מנסה לעשות טוב בעולם ולהתקרב לקב"ה.
במה אתה עובד?
התחלתי בשבוע שעבר לעבוד כסוכן מכירות של אביזרי סלולר. אני פונה לבעלי חנויות ומשכנע אותם לקנות ממני סחורה לחנות שלהם, וכאן המקום לומר שאם אי מי מקוראי העלון מכיר מישהו שמעוניין לקנות אביזרי סלולר, יותר ממוזמן להפנות אותו אליי...
מה הדבר שאתה הכי אוהב בעבודה שלך?
יש מוצרים שאני צריך לשווק והם לא מוצרים שקל למכור, יש אותם לעוד ספקים או שהם לא מוצרים שימושיים במיוחד, ואני מאמין במוצרים האלה ומסתכל עליהם בצורה חיובית וכך אני מצליח לשווק אותם לבעלי החנויות למרות הבעייתיות שבמוצרים האלה וזו גישה שאימצתי לי בחיים, גם כשיש דברים פחות נעימים בחיים להסתכל עליהם בצורה חיובית וכך לשוק אותם לעצמי.
מהי הישיבה בשבילך?
מקום שקידם אותי המון ויישר לי את קו המחשבה בתורה ובחיים ועם שני הדברים אלה אגיע לחיי הנישואים מוכן ומזומן.
מוטו לחיים:
"החיים הם לא פיקניק".
תובנה לחיים:
לפני שהגעתי לישיבה, היו לי כל מיני פחדים, איך יהיה שם, איך החבר'ה וכל מיני שאלות כאלה, אבל אמרתי לעצמי: "אני מתחיל משהו חדש שנראה טוב, אז בוא נלך עליו בכל הכוח".
מי המודל לחיקוי שלך?
ההורים שלי, כי הם אנשים אמיתיים דוברי אמת גם במקרים שזה נראה שלא משתלם לומר את האמת.
משהו שהיית רוצה לשפר בישיבה?
בארוחת הצהריים לפעמים יש מקרים שבחורים לוקחים יותר ממנה אחת ואז יש בחורים אחרים שנשארים רעבים, הכי גרוע שזה בחורים חדשים שמתביישים לבקש את המגיע להם, קשה לראות את זה.
מה הדבר שאתה הכי נהנה ממנו בישיבה?
השיעורים של הרב בכל נושא, בעיקר מהוועד ביום חמישי.
מה התחביב שלך?
לנהוג עם אורות גבוהים בכבישים ללא תאורה עם מוזיקה בווליום נמוך, זה דבר שמשחרר לי את המחשבה ומרגיע אותי.
משהו שלא ידענו עליך?
לא כל יום יש לי רכב.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה