יום חמישי, 19 בפברואר 2015

בזולה



יוסי בר אור



איך אתה מגדיר את עצמך?
אני בחור חברתי לפעמים אני קצת ביקורתי אבל משתדל להיות נחמד לכולם.
במה אתה עובד?
אני עוסק בהובלות, כרגע לצערי אין לי עבודה עקב זה שנגנב לי האוטו ע"י בן בליעל, אבל בקרוב אני חוזר ובגדול.
מה הדבר שאתה הכי אוהב בעבודה שלך?
עצמאות, אני במצב שאני יכול לסרב לעבודה אם זה לא מסתדר לי באותו הזמן והכסף הנזיל בכיס והסיפוק לראות איך אנשים שחשבו שהם תקועים בהעברת החפצים ואז אני עוזר להם והם מגלים שזה נפתר צ'יק צ'ק.
מהי הישיבה בשבילך?
מקום שאני מרגיש שייך אליו, מקום שאכפת לי ממנו. הישיבה נתנה לי הרבה דברים והיא תופסת חלק כל כך מרכזי בחיים שלי שקשה לי לשים את  האצבע על משהו ספציפי.
מה הרב בשבילך?
האיש עם הכי הרבה סבלנות בעולם.
איפה תהיה בעוד 20 שנה?
כרגע אני לומד לתואר ראשון בכלכלה, הרצון שלי זה להיות כלכלן בכיר במשרד האוצר ואחר כך בחברה גדולה במשק.
מוטו לחיים:
"אף פעם אל תישאר במקום"
תובנה לחיים:
כדאי לעשות ביטוח נגד גניבות.
מי המודל לחיקוי שלך?
יש שניים, הרש"ר הירש. הוא היה הראשון שהבין את החשיבות של שילוב תורה עם מלאכה ובכלל, הייתה לו חשיבה לטווח רחוק.
השני הוא הרב זאבי קצלנבוגן, שהייתי לומד בזילברמן וגם אחרי הוא האמין בי ובחברי גם ברגעים שהיה ברור שהוא טועה, ובזכות האמונה הזאת גילתי על עצמי שהוא לא טועה.
יש משהו שהיית רוצה לשפר בישיבה?
את העלון.
מה הדבר שאתה הכי נהנה ממנו בישיבה?
קבלת ותפילת ליל שבת בישיבה, זה רגעים קסומים.
מה התחביב שלך?
לשחק כדורגל, יניב ופוקר.
משהו שלא ידענו עליך?
אני אוהב ויסקי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה