יום חמישי, 12 בפברואר 2015

בזולה

1X1 עם מוטי קרליץ


איך אתה מגדיר את עצמך?
בן אדם שאוהב לעזור לאחרים, בפרט בדברים שאני מתמצא בהם ויש לי ידע שיכול לתת תועלת.

במה אתה עובד?
חנות סלולר, רוב העבודה היא למכור קווי מכשירי סלולר וקווי פלאפון וגם לתת שירות כללי ללקוחות.

מה הדבר שאתה הכי אוהב בעבודה שלך?
לפעמים מגיעים לחנות לקוחות שלא ממש יודעים לתפעל את הפלאפון שלהם, לפעמים אפילו דברים פשוטים כמו הוספת אנשי קשר ודברים דומים, אז אני האיש בחנות שאחראי לעזור להם בזה, ולראות אותם יוצאים מהחנות מרוצים ועם חיוך על השפתיים, זה רגע שנותן אושר.

מהי הישיבה בשבילך?
מקום חברתי עם הרבה תוכן רוחני, מקום שאלחם עליו בכל מחיר.

איפה תהיה בעוד 20 שנה?
אני יהיה עם עסק משלי ובית של תורה עם הרבה ילדים.

מוטו לחיים:
תמיד בהתחלה קשה, אבל בסוף רואים שזה שווה.

תובנה לחיים:
תמיד להיות מאושר ולהיות אופטימי, לראות בכל דבר את הצד הטוב ואת חצי הכוס המלאה, זה פשוט עושה את הדרך להרבה יותר פשוטה.

מי המודל לחיקוי שלך?
אבא שלי. הוא אדם שתמיד יסתדר, בכל מקום ובכל סיטואציה הוא יידע מה הדבר הנכון לומר ואיך לפעול נכון וטוב.

משהו שהיית רוצה לשפר בישיבה?
מעציב אותי לעלות לפנימייה ולפעמים לראות אותה מוזנחת, או לראות שאם יש ארון שעומד ריק בפנימייה, מהר מאד הוא נהפך לפח זבל או מחסן לדברים שלאנשים לא היה לב לזרוק לפח, חבל, בסופו של דבר זה גורם שנהיה פחות שמחים.

מה הדבר שאתה הכי נהנה ממנו בישיבה?
ליל שישי, לשבת עם החברים בוועד של הרב ולראות את היהדות מזווית לא רגילה ולגלות תובנות חדשות וכיוונים חדשים. החלק היותר אהוב עליי בוועד הוא שלפעמים לפני שהרב מתחיל לדבר מנגנים ושרים שירי נשמה, זה עושה לי טוב בלב.

מה התחביב שלך?
אני מאד אוהב צילום, לאחרונה גם קניתי מצלמה מקצועית. מה שאני מאד אוהב, זה ללכת לאירועים ולצלם את הדברים שאנשים אוהבים לראות ולשתף את התמונות עם החברים שלי.
משהו שלא ידענו עליך?
במקור, אני ירושלמי.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה