יום שישי, 24 ביוני 2016

1X1 בזולה עם חיים שקולניק


איך אתה מגדיר את עצמך?
בן אדם עם שאיפות , לרוב אופטימי וחברותי במיוחד
מהי הישיבה בשבילך?
מקום שנותן לי את החופש למצוא את הדרך שלי.
במה התקדמת רוחנית מאז שנכנסת לישיבה?
בחיבור לסדר יום יהודי
משהו שהיית רוצה לשפר בישיבה?
יותר שיעורים במחשבה ועניינים אקטואליים. שולחן פינג פונג גם לא יזיק.
מה הדבר שאתה הכי נהנה ממנו בישיבה?
הגישה האינדיבדואלית לכל בחור והאווירה החברתית-משפחתית
במה אתה עוסק?
בבניה עצמית
מה הדבר שאתה הכי אוהב בעבודה שלך?
שזה עובד לי (או שלא)
מוטו לחיים(שקולניק...):
זה הכל בראש שלנו (מי שלא הבין שייגש אלי בפרטי)
מי המודל לחיקוי שלך?
אני בעוד עשר שנים
מעשה טוב שעשית לאחרונה:
התנדבתי לחשוף את עצמי בטור 1X1
מה התחביב שלך?
איסוף תקליטים
איפה אתה רואה את עצמך בעוד 10 שנים?
הופך את התחביב לביזנס- בעל עסק לתקליטי אספנות.
משהו שלא ידענו עליך?

אני אדם מאד תחרותי. נסו אותי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה