יום חמישי, 30 ביוני 2016

1 X 1 עם החתן יהודה דרור

מה אתה עושה בחיים?
מדריך בפנימיה של נוער עם צרכים מיוחדים, משלים בגרויות בדרך לתואר בכלכלה.
מהי הישיבה בשבילך?
אני לא רוצה להישמע נדוש אבל זה המקום היחיד שהרגשתי בו כמו בבית, מקום שנתן לי דרך וכיוון בחיים הן מבחינה רוחנית והן מבחינה גשמית. מקום שבניתי את עצמי ושהכין אותי לחיים. (והרבה בזכות הרב)
מהו הרב בשבילך? 
דבר ראשון "הרב", אדם שעזר וכיוון אותי למקום שאני בו כיום, חייב לו המון הכרת הטוב.
בסיכום קצר, מהי הדרך של דרך ה'?
הדרך הנכונה בחיים. יהדות נכונה והסתכלות בריאה על החיים ועל המציאות.
מה אתה לוקח איתך מהישיבה?
מבט שונה על תפילה על שבת ולמען האמת בעיקר על הקשר עם הקב"ה.
מה הרגשות בימים אלו?
תקופה מאתגרת מאד הרבה טרדות והכנות, אבל מעל הכל האושר והשמחה וכמובן ההתרגשות.
טיפים להצלחה בחיים: 
החיים יפים, תשחררו.
אחרי כל השנים האלו בישיבה, תן לנו זווית אישית על הקב"ה. 
היה איתי לאורך כל הדרך, בכל הרגעים המאתגרים והטובים, תמיד מצאתי אותו שם.
איפה אתה רואה את עצמך עוד כמה שנים?
איש משפחה עובד בכלכלה ובכל רגע של פנאי מבלה מתחת למים (צולל).
ספר לנו משהו שאנחנו לא יודעים. 
פעם חייל מצרי בן 16 כיוון אלי נשק במחסום סיני וכל מה שהוא שדד ממני היה המצית היפה שלי...
כמה מילים לפרידה:
לחברי לדרך האהובים!!! אני לא רוצה להשתמש בקלישאות אבל אתם כמו אחים בשבילי.. חברה זורמים, נחמדים, עם מידות טובות. באמת אחד אחד. העברתי לצידכם ארבע שנים גדושות ונהניתי מכל רגע, למדתי מכם המון והייתם לי כאחים. אני רוצה לומר לכולכם תודה על הכל. אני מצטער אם ציערתי מישהו מכם ואמנם כרגע אני נפרד מכם (לפחות זה מסיבות טובות) אבל אני אתכם בלב. (ובעז"ה עוד אבוא המון לישיבה) אשמח לראותכם שמחים בשמחתי ביום שני הקרוב. חברכם בלב ונפש. יהודה אריה דרור-פריימן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה