יום חמישי, 12 במרץ 2015

עזרא הררי-רפול


                                                           

לא מצביע, בוחר.

בתקופה האחרונה אני מסתובב עם מחשבות על כל מה שקורה פה עם הבחירות, אני שואל את עצמי, למי אני צריך להצביע, רגע, למה אני בכלל צריך להצביע? הרי אף אחד לא באמת מספק פתרונות לצרכים של הבוחרים שלו, ובין כה לאחר הבחירות כולם חוזרים להיות "שקופים"...
לאחר הרבה מחשבות והרהורים, הגעתי למסקנה שאת האנשים מהציבור הכללי, באמת אמור להטריד כל המחשבות שליוו אותי בתקופה האחרונה, אבל אותי, בתור אדם חרדי המחשבות האלה לא צריכות להטריד.
הקדוש ברוך הוא נתן בעולם זכות בחירה שעליה יש מלא שאלות, מה זה בדיוק בחירה. והרבה תשובות בדבר... ,אחרי התשובות נחזור לנושא הבחירות . לחרדי אין באמת זכות בחירה מה לשים בקלפי, חרדי מצביע לא בוחר! הבחירה של החרדי, (גם העובד ,וכל מי שמשיך את עצמו למגזר) האם לציית לדעת גדולי תורה או לציית למחשבות של חופש בחירה .
אחרי שהחרדי בחר בלציית לגדולי תורה,לא נישאר לו בראש מחשבות ובלבולים למי ולמה לבחור , החרדי הולך להצביע כדעת גדולי התורה , " ככל אשר יורוך " - אפילו יאמר לך על ימין שהוא שמאל ועל שמאל שהוא ימין וכל שכן אם אומר על ימין שהוא ימין ועל שמאל שהוא שמאל (רש"י דברים י'ז) אשרינו שזכינו שיש לנו מצווה במעשה החומרי הזה של סה"כ להצביע, מצווה מדאורייתא של ציות לגדולי תורה .

אז בואו לא נתבלבל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה