יום חמישי, 30 באפריל 2015

1X1


איך אתה מגדיר את עצמך?
אני איש שאוהב עשייה, זה לא אני לשבת בחוסר בטלה ואני תמיד נכון לנסות אתגרים חדשים ומעניינים.
במה אתה עובד?
אני מנהל שיווק ותפעול בעיתון 'רב מכר' בקרית ספר, זה עבודה מעניינת ומאתגרת, אם זה להביא לקוחות חדשים שיפרסמו בעיתון, או לעבוד מול הלקוחות הקיימים ולדאוג שיישארו מרוצים, טיפול בבעיות הפצה ועוד אלף ואחד דברים קטנים שיוצרים בלגן גדול שהתפקיד שלי זה לסדר את זה.
מה הדבר שאתה הכי אוהב בעבודה שלך?
שלקוח מגיע עצבני וטעון ואחרי פגישה איתו לראות איך הוא יוצא עם חיוך, מרוצה, ויש לו על מי לסמוך.
מהי הישיבה בשבילך?
אני אמנם יחסית חדש בישיבה, אבל בזמן שאני פה הספקתי להרגיש שמדובר במקום שמתווה דרך לחיים, מקום עם גישה חיובית וקו לחיים שלא מצאתי בשום מקום אחר, וזה לא שלא ניסיתי...
איפה אתה רוצה להיות בעוד 20 שנה?
להיות אבא אוהב לילדים, ולהקנות להם כלים לחיים מהניסיון שרכשתי במהלך חיי ואת הכלים שאני מקבל בישיבה.
מוטו לחיים:
בחיים תמיד תתכונן ותהייה מוכן למשהו שיפתיע אותך.
תובנה לחיים:
אין לי מושג מה יקרה איתי הלאה בחיים, אבל אני יודע שיש מישהו שאחראי עליהם ואני סומך עליו בעיניים עצומות.
מי המודל לחיקוי שלך?
חברי הכנסת של 'יהדות התורה'. כי גם שהם לא נמצאים על כסאות העור המרופדים יש להם מטרות ברורות בשליחות שלהם והם יעבדו קשה בשביל להשיג אותם.
משהו שהיית רוצה לשפר בישיבה?
מאפרות על השולחנות.
מה הדבר שאתה הכי נהנה ממנו בישיבה?
מהוועד של הרב ביום חמישי, זה זמן קצר בשבוע שבו אני מקבל טיפים וגישה לחיים. כל שבוע אני ממהר לצאת ממשרדי העיתון כדי להספיק להגיע בזמן.
מה התחביב שלך?
בזמני הפנוי אני מתנדב במד"א כנהג אמבולנס. אין כמו התחושה שממלאת אותך אחרי עוד החייאה מוצלחת.
משהו שלא ידענו עליך?
בשעות העומס בכבישים, תמיד יש שוליים, צ'קלקה וסירנה.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה